[Wikipl-l] Linki zewnętrzne ( było: Linki zewnętrzne ) ;)

Michal Zalewski lcamtuf w dione.ids.pl
Śro, 25 Paź 2006, 18:45:25 UTC

On Wed, 25 Oct 2006, Gemma wrote:

> Nie, mój wpis był dla ludzi inteligentnych

Ach - przepraszam. Powiem, że jestem tu od niedawna, ale rozumiem, że
szacunek dla rozmówców tutaj nie jest rutynowo praktykowany? Szkoda.

> skutkiem czego nie wchodziłem w drobiazgi oczywiste dla każdego.

Przed chwilą napisałeś, że dyskusja, w której mówiono między innym o tym,
że linki powinny być dobierane sensownie i według kryteriów innych niż
tylko ich przydatność dla odwiedzającego, to, cytując, "durnota" i
"brednie", i napisałeś, znów zacytuję, razem z caps lockiem, który Ci się
chyba zaciął: "JEDYNYM KRYTERIUM JEST, CZY OBCA STRONA WWW PRZYDA SIĘ
CZYTELNIKOWI WIKIPEDII".

Dla mnie jest oczywiste, że należy stosować wiele innych, być może
ważniejszych kryteriów, ale to stało w jasnej sprzeczności z Twoim
postem. I do tego się odniosłem.

/mz