[Wikipl-l] Linki zewnętrzne ( było: Linki zewnętrzne ) ;)

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Śro, 25 Paź 2006, 16:10:34 UTC

On Wed, 25 Oct 2006, LukMak wrote:

> Może nie szalone, ale na pewno nieracjonalne jest akceptowanie Wikipedii
> jako medium reklamowego i w dodatku oddawanie go za darmo organizacjom
> trzecim.

to ja wolę być nieracjonalny i akceptować Wikipedię jako medium
potencjalnie spamowalne niż jawnie udostępniać je jako medium reklamowe,
szkodząc użytkownikom, image'owi wikipedii i działając niejako wbrew jej
zasadom... ;p

--
"A breathalyzer? Was this guy serious? Those pedestrians had been
extremely agile. There was no way Butch could have mowed down as many as