[Wikipl-l] Linki zewnętrzne ( było: Linki zewnętrzne ) ;)

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 25 Paź 2006, 11:46:54 UTC

> To co, importujemy odpowiednią kategorię DMOZ do każdego artykułu?

Nie, mój wpis był dla ludzi inteligentnych, skutkiem czego nie wchodziłem w
drobiazgi oczywiste dla każdego. Mamy przecież ustalone, że dajemy w każdym
artykule tylko kilka najważniejszych linków - i miałem taką nadzieję, że
przynajmniej to jest dla każdego jasne, więc nie pisałem nadmiernie
rozwlekle. No, ale jak widać trzeba niestety...

Beno