[Wikipl-l] Linki zewnętrzne ( było: Linki zewnętrzne ) ;)

PB banssp w gmail.com
Wto, 24 Paź 2006, 12:48:36 UTC

Michal Zalewski wrote:
[...]
> Ze względu na działalność Bugbota miałem ostatnio okazję oglądać
> reprezentatywną próbkę linków wstawianych przez użytkowników bez znacznego
> wkładu merytorycznego (jeśli wierzyć licznikowi, coś pod 1000 sztuk w
> ciągu paru tygodni!), i wydaje mi się, że po prostu nie ma innej opcji,
> niż wykazywać skrajny delecjonizm linkowy: linkujemy wyłącznie do
> konkretnych, rzetelnie opracowanych, niekomercyjnych artykułów, tylko w
> temacie ściśle powiązanym z artykułem; już nawet nie fankluby, fora i
> katalogi, ale nawet "portale na ogólny temat" wstawiane do 20 artykułów

Od wczoraj zastanawiam się np. nad działalnością użytkownika
212.191.130.133 ( http://tinyurl.com/y7gwpf ), właściciela strony
art.intv.pl -- dodał kilka ciekawych haseł, ale mam nieodparte wrażenie,
że w tle jest coś więcej: dodał swoją stronę do linków zewn. w haśle
[[Łódź]] i dodaje linki do niej w hasłach biograficznych. Spojrzałem na
niektóre -- zawierają zdjęcia tych osób, czasem wybór ich twórczości, no
i nie można odmówić im racji bytu, poszerzają hasła. Tylko że sporo ich
się robi i to mnie troszkę zaczyna zastanawiać -- nie wiem, jak/gdzie w
takich wypadkach przeprowadzić granicę.

Ciachnąłem rozbuchane linki w haśle [[Adam Ochocki]] (tak to wyglądało:
http://tinyurl.com/yflh9y ), ale nie wiem, co z resztą.

  Bansp