[Wikipl-l] Linki zewnętrzne

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Czw, 19 Paź 2006, 11:11:46 UTC

On Thu, 12 Oct 2006, PB wrote:

> Dorożyński Janusz wrote:
> [...]
>
> Mamy zalecenie czy zasadę, że nie linkujemy do blogów. Rozszerzenie
> go/jej na fora byłoby całkiem naturalne, zważywszy funkcjonalne
> pokrewieństwo tych serwisów. Naturalne i pożyteczne, wydaje mi się.

i znowu - jaka jest definicja blogu?
w sumie każdy serwis, który podaje informację w listach powiedzmy
posortowanych po dacie, jest blogiem...

czemu dobry serwis - dobry w sensie taki, który zawiera pożyteczne
informacje - który ma charakter blogu, miałby nie być podlinkowany, ale
serwis zawierający te same treści, ale w formie, powiedzmy, posortowanych
w kategorie artykułów miałby nasze przyzwolenie? przecież forma
przedstawienia treści nie powinna decydować o tym, czy gdzieś linkujemy,
czy nie...

--
"A breathalyzer? Was this guy serious? Those pedestrians had been
extremely agile. There was no way Butch could have mowed down as many as