[Wikipl-l] Fotki i pytanie

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 19 Paź 2006, 08:30:00 UTC

/

Dzięki wszystkim za odzew i uwagi, odnosę się w całości później, tylko do
poniższej teraz.

| 1: zdjęcie w aktualnej wersji arytkułu umieszczone na jego
| górze nie mówi nic. Ot - polana i tyle.

Bo tak to naprawdę było, i tak ta polana wygląda. Wybierz się, a sam to
potwierdzisz, i stwierdzisz, że właśnie takie zdjęcie mówi b. dużo. Ja, gdy
dotarłem na skraj polany - to z 10-15 minut spacerkiem od szosy - byłem -
jak by to powiedzieć - zdezorientowany. Po skrupulatnej - wysadzenie w
powietrze, rozbiórka fundamentów, zakopanie rowów, wyrówanie ziemi -
likwidacji pieców (obóz był gdzie indziej) została tam goła polana.
Wszystkie budowle są powojenne. Specjalnie nie zamieściłem zdjęcia tego
murku (też go fotografowałem), bo pokazany (i oglądany z bliska) może robić
wrażenie, że to reszta (lub rekonstrukcja) obozu. A to tylko dekoracja.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński