[Wikipl-l] Zmiana domyślnych ustawień blokowania IP

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Wto, 17 Paź 2006, 21:52:28 UTC

Brion Vibber napisał na foundation-l co następuje (tłumaczenie moje,
toporne bo nie mam czasu :P):

> Kilka miesięcy temu dodana została funkcja ograniczania blokad
> nakładanych na IP, tak by nie obejmowały one zalogowanych
> użytkowników. Pozwoliło to na bardziej precyzyjne blokowanie wandali
> korzystających ze współdzielonych IP (szkół, Neo, etc.).
>
> Zasugerowano ustawienie tego trybu jako domyślnego. Chciałem to
> ogłosić z wyprzedzeniem, ponieważ zmieni to efekty blokad, jeśli
> administrator nie odznaczy dodatkowych opcji.
>
> Jeśli nie będzie poważnych zastrzeżeń, zmiana nastąpi za kilka dni.

Wielu (WarX? :)) pewnie zakrzyknie "nareszcie!". I ja się do tego
okrzyku przyłączam.

Howgh!

--
TOR