[Wikipl-l] Linki zewnętrzne ( było: Linki zewnętrzne ) ;)

LukMak lukmak w vp.pl
Sob, 14 Paź 2006, 17:20:11 UTC

Dnia sobota, 14 października 2006 11:59, Holek napisał:
> artach. Zobaczcie na pierwszy lepszy link w arcie o miastach, o grach
> komputerowych, o grupach muzycznych. Wszedzie są reklamy.

Proponuję:
a) Blacklist: każda strona na której są reklamy (np google adsense czy
jakakolwiek inna - onet ze swymi bannerami też wylatuje w tym układzie)
b) Whitelist: obejmuje strony gov, ngo (tak, dyskusyjny punkt) i edu.
c) Order: blacklist, whitelist (jak coś ma reklamy to wylatuje nawet
jeśli jest np.: gov)

Ale nie wszystko! Z tą opowiastką o kalifie Omarze i bibliotece
aleksandryjskiej to był tylko żart z mojej strony :)

pzdr
LukMak