[Wikipl-l] Linki zewnętrzne (było: Linki zewnętrzne) ;)

Holek holek.n w gmail.com
Sob, 14 Paź 2006, 09:59:48 UTC

OK. I have enough. Od dziś mówię "nie"! Czemu mówię? WSZYSTKIM linkom
zewnętrznym. Jak to Ency napisał: "od dostarczania linków jest
Google". Co chcę powiedzieć? Ano mam dosć jakichkolwiek linków w
artach. Zobaczcie na pierwszy lepszy link w arcie o miastach, o grach
komputerowych, o grupach muzycznych. Wszedzie są reklamy.

Moim zdaniem powinniśmy pozbyć się ze wszystkich artykułów sekcji
==Linki zewnętrzne==. Dla czytającego i tak najczęściej najważniejsza
jest treść artykułu, a nie jakieśtam linki do "Hiper-Mega-Super
wyczesanej (nowym grzebieniem) strony o [tu tytuł artykułu]".

--
Michał "Hołek" Połtyn