[Wikipl-l] Multilinkowanie

Gemma studio w gemma.edu.pl
Sob, 14 Paź 2006, 00:17:33 UTC

Problem polega na tym, że część osób ma możliwości sprzętowo-programowe
umożliwiające wyswietlnie dużego obszaru strony www w przeglądarce. W
szczególności chodzi o monitory z dużą rozdzielczością i wyświetlanie okna
dłu giego w pionie. Ale są też tacy jak ja, gdzie jest do dyspozycji 1024 na
768. I co z takimi robić?

Tak więc postulat dbania o ludzi, którzy mogą mieć tylko małe okienko
edycyjne jest zasadny. Ja mam 25 wierszy w oknie edycyjnym i koniec. Mogę,
co prawda, jesze o zaledwie kilka wierszy wydłużyć to okno edycyjne kosztem
ograniczenia pozostałych obszarów interfejsu, ale muszę to specjalnie robić,
nie zawsze mi się chce a wielu innych może nawet tego nie potrafić.

Tak więc zasadne jest myślenie o dość dużej grupie użytkowników
dysponujących 25 wierszami, i stąd proponuję dawać jedną linię przed
nagłówkiem i zero linii po. W tak małym oknie jak 25 wierszy to rozwiązanie
w zupełności wystarcza do rozpoznawania akapitów.

np.

tekst
tekst
tekst