[Wikipl-l] Zdejmowanie blokad

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Wto, 10 Paź 2006, 00:20:09 UTC

Mam taki bardzo roboczy pomysł, na rozwinięcie którego i formalne
przedłożenie na Wikipedii nie mam w chwili obecnej czasu, ale chciałbym
poznać Waszą opinię na jego temat. A może nawet znajdzie się ktoś, z
odrobiną wolnego czasu i chęci...

== Pomysł ==
Otóż chodzi o to, by wprowadzić zasadę (preferowane) lub zalecenie, by
administrator *przed* zdjęciem blokady skonsultował się z osobą, która
ją założyła.

== Powody ==
Pozwoli to uniknąć sytuacji, w których winowacja przedstawia innemu
administratorowi (lub kilku(nastu), w nadziei, że znajdzie kogoś z
miękkim serduszkiem - to nie jest żart, zdarza się non stop) tylko część
sytuacji i/lub gorąco obiecuje poprawę...

Co myślicie?

--
TOR