[Wikipl-l] JS

LukMak lukmak w vp.pl
Pią, 6 Paź 2006, 17:17:08 UTC

Dnia piątek, 6 października 2006 16:07, Dorożyński Janusz napisał:
> Kolejna fajna zabawka, tzw. miejsce poużywania sobie zabawką pn.
> uprawnienia.

Czy uważasz, że admini zmieniają użytkownikom ich js? Czy może
chciałbyś, żeby każdy mógł zmieniać dowolny js?

Świat według Ency ;) byłby idealny, gdyby software administrował się
sam, a ludzie jedynie swobodnie wznosili się ku ich przeznaczeniu,
jakim jest Oświecenie. Tak czy siak, cieszę się, że to jedynie przez
megalomańskie zadufanie w sobie, ubzdurałem sobie, że nikt wcześniej na
to nie wpadł a moje obawy były w istocie płonne :)

pzdr
LukMak