[Wikipl-l] Dane osobowe

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 3 Paź 2006, 20:41:11 UTC

Adam Kłobukowski napisał(a):
> Witam
>
> Mam zamiar napisac artykul na temat pewnego stowarzyszenia. W artykule
> tym chialem podac miedzy innymi sklady zarzadow, komisji rewizyjnych
> itp. Zostalo mi wytkniete ze moze to podpadac pod ustawe o ochronie
> danych osobowych. Zapewne Wikispolecznosc wypracowala sobie jakas
> polityke w tym temacie, ale nie udalo mi sie nic znalezc. Poprosze o
> uwagi i wskazowki co z tym zrobic.

Dane osobowe, tzn. imię i nazwisko członków zarządu i komisji rewizyjnej
może dostać każdy, kto pójdzie do sądu rejestrowego i zapłaci 40 zł za
odpis, są to więc dane jawne. W odpisie nie ma jednak takich danych jak
np: prywatny adres, telefon, czy numer dowodu osobistego.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek