[Wikipl-l] Nowe informacje, Re: Czy brazy Wi tkacego są PD?

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Czw, 16 Lut 2006, 18:55:54 UTC

06-02-16, Aegis Maelstrom <sandbox w o2.pl> napisał(a):
> Natomiast nie wiem, czy passus o wygaśnięciu praw przy przeniesieniu praw autorskich z mocą ustawy dotyczy również tej ustawy (a tak to już jest pisane prawo w tym kraju).
>
> Jeśli tak (a nie tylko np. regulacji o administracji państwowej) czy innej ustawy przenoszącej prawa autorskie na rzecz Skarbu Państwa (zwyczajowy beneficjent) - to mamy automatyczne PD.

Raczej nie automatyczne: tylko dla obrazów namalowanych przed 1935.

Zapraszam do dyskusji na:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka_pod_Weso%C5%82ym_Encyklopedyst%C4%85/Prawa_do_obraz%C3%B3w_Witkacego

--
Wikipedysta:A.J.