[Wikipl-l] [REQ] Skaner potrzebuje (Warszawa)

Andrzej B. chepry w poczta.onet.pl
Czw, 31 Sie 2006, 19:32:32 UTC

Siostry i Bracia Wikipedyści! :)

Zastanawiałem się przed chwilą nad pewnym problemem dotyczącym
skanowania zdjęć i pomyślałem sobie, że przecież można zapytać
niezawodną wspólnotę Wiki i nie zabłądzić, a nawet znaleźć.

Na potrzeby Commons chcę zeskanować kilka zdjęć - poza pierwszym
reszta w kolorze: 1 x (18,5x24,0), 12 x (10,0x15,0) i 3 x (9,0x12,5).
Posiada co prawda skaner i w domu, i w pracy, ale są to konstrukcję
mające na karku 3-4 lata, a postęp w tej dziedzinie jest dość
znaczący. Szukam jakiejś w miarę porządnej maszynki, która
zeskanuje to ładnie i szybko. W dobrym układzie zajmę max 20 minut.

Sprawa pilna, muszę to załatwić w ten weekend. Rzecz jasna moja
prośba dotyczy osób z Wawy; co do czasu się dostosuję.

Jeżeli ktoś będzie mógł mi poświęcić czas, proszę o email na adres:
andrzej (kropka) barabasz (malpka) gmail (kropa) com, co by na
liście nie śmiecić.

--
Z góry dziękuję,
pozdrawiam serdecznie,