[Wikipl-l] Sidebar (By³o: G³osowania)

Nux viking w megapolis.pl
Wto, 29 Sie 2006, 16:10:16 UTC

Holek napisa³(a):
[ciach]

>Jedynym logicznym argumentem jaki osobi¶cie us³ysza³em by³ g³os tsca,
>który mówi, ¿e przy nowym menu nie widaæ pozycji Linkuj±cych, przez co
>trzeba przesuwaæ stronê. No i to jest, tak jak powiedzia³em, jedyny
>logiczny argument. (Próbujê co¶ z tym zrobiæ ;))

Co do tego, to zawsze mo¿na sobie na przyk³ad "wy³±czyæ" logo Wikipedii
i ju¿ bêdzie wiêcej miejsca. Poza tym ja nigdy nie widzia³em linkuj±cych
na swoich 800x600 ;P.

Odpowiedni tekst do wstawienia w swój CSS, czyli:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Mypage/monobook.css
to:
#p-logo {display: none;}

No i mamy prawie 150px wy¿ej podsuniête pozosta³e menu.

Poza tym mam zamiar popracowaæ na rozwijanym menu z tych wszystkich
bocznych i tego paska osobistego na górze, to nie bêdzie problemu. Co
prawda to zmiana raczej nie dla wszystkich, ale bêdzie mo¿na sobie
wprowadziæ i nie narzekaæ bez potrzeby ;). Zreszt± ja linkuj±ce mam
teraz z popupsa :). Polecam ustawienie:
  popupOnlyArticleLinks=false;
To menu bêdzie pojawiaæ siê tak¿e po najechaniu na zak³adki "artyku³",
"edytuj", "historia i autorzy" itp.

Pozdrowienia, Nux.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l