[Wikipl-l] Statystyka wandalizmow

Tomasz Sienicki tsca w edb.dk
Wto, 29 Sie 2006, 12:41:49 UTC

[2006-08-29 10:20] xywek wrote:

> Dzięki. Mam jeszcze dwa pytania związanych z wandalizmami:

Na podst. wspomnianej próbki:

>   - jaka część wandalizmów jest robiona przez IPeków, a jaka przez logujących się userów ?

83,4% wycofywanych edycji to edycje anonimowe.

>   - jaki część wszystkich edycji robionych jest anonimowo (przez IPeków), a jaki przez logujących się userów ?

16% edycji to IP (ale zwracam uwagę, że to jest na podst. danych zbieranych również w okresach znacznie zwiększonej aktywności botów, tj. wrzucania wsi francuskich, włoskich i polskich, co automatycznie zaniżyło procentowy udział IP w rynku edycji).

--
 tsca