[Wikipl-l] Statystyka wandalizmow

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Wto, 29 Sie 2006, 06:13:33 UTC

From: "Tomasz Sienicki"

TSCA

Odpowiadacie na tezy w formie ironizowania WarX'a a nie na moje wypowiedzi.

Ja nigdzie nie napisałem że nie należy patrolować OZ.
I że nie mają tego robić admionistratorzy - ja pisałem o proporcjach
Czyli o tym jakimi rzeczami administratorzy się zajmują, i ile czasu zajmuje
im pisanie wikipedii (artykułów), a ile prace administracyjne.
Sam też patroluje OZ, choć jak widzę że jest 4-5 szybkopalczastych nawet
czasem nie administratorów tylko ekujących to tylko co pewien czas zaglądam
do kategorii EK i kasuję, choc na oół świeci pustkami :)

Rola Roo72 w tym zakresie jest nieoceniona bo jego czas lokalny jest
wandalopohodny :)

Szumyk
GG: 676388 (niewidoczny)