[Wikipl-l] Administrator by³o: Re: Blog innego korektora

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pon, 28 Sie 2006, 21:15:51 UTC

On 8/28/06, Bartek Szumski <> wrote:

> Micha³ i tu siê mylisz. Jak mi jaki¶ IPek zwandalizuje artyku³ to widzê to w
> obserwowanych i poprawiam w 5 sekund, ale jak mi jaki¶ boot przeleci przez
> 700 moich obserwowanych artyku³ach to rêce opadaj±.
> Jestem jednym z tych którzy pisz± artyku³y, (a przynajmniej siê staraj±) i
> to MY mo¿emy powiedzieæ czy nam s± potrzebni tacy "administratorzy".

1. Takie edycje  mo¿na ukryæ.
2. I nadal to robisz - my dobrzy, wy ¼li.  My tworzymy, wy siê
bawicie.  My jeste¶my Wikipedystami, a wy nie.  A tak ³adnie ju¿ by³o
jak napisa³e¶, ¿e Ciê ¼le zrozumiano..

Rzeczywi¶cie EOT bo szkoda czasu.

--
Michal Rosa

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l