[Wikipl-l] Administrator by³o: Re: Blog innego korektora

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Pon, 28 Sie 2006, 10:47:31 UTC

From: "Michal Rosa"

Micha³ i tu siê mylisz. Jak mi jaki¶ IPek zwandalizuje artyku³ to widzê to w
obserwowanych i poprawiam w 5 sekund, ale jak mi jaki¶ boot przeleci przez
700 moich obserwowanych artyku³ach to rêce opadaj±.
Jestem jednym z tych którzy pisz± artyku³y, (a przynajmniej siê staraj±) i
to MY mo¿emy powiedzieæ czy nam s± potrzebni tacy "administratorzy".

Szumyk

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l