[Wikipl-l] Głosowania

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 28 Sie 2006, 17:47:23 UTC

Od jakiegoś czasu widzę pewne zjawisko - może to tylko moje odczucie.

Czasami pojawiają się głosowania i wiele jest osób głosujących na nie, (nie spodziewających się takiego głosowania). Czasami takie głosowania nie sa dopracowane pod względem formalnym i "poprawiane w trakcie"

Być może to jest tak, że przed głosowaniem osoby stawiające sprawę pod głosowanie obawiają się odrzucenia propozycji. IMO jednak lepiej byłoby przed głosowaniem sprawę obgadać tutaj, w kawiarence, czy chociażby na IRCu czy poprzez GG z większą liczbą użytkowników, tak by poznać opinie i ewentualnie poprawić własne propozycje. (Swoje pomysły też czasami i po kilka razy poprawiać musiałem. Niektóre nadal chyba wymagają poprawienia. Te, które szybciej chciałem wprowadzić spotykały się z większym oporem).

Niespodzianki są owszem fajne, ale czasami nie przynoszą efektów.

Ogólnie proponuję - wpierw coś obgadać, postarać się ustalić konsensus, a jak będą głosy sprzeciwu, kwestie dyskusyjne, to w ostateczności stawiać to coś pod głosowanie.

Przykuta