[Wikipl-l] Administrator

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Pon, 28 Sie 2006, 12:20:46 UTC

On 8/28/06, Bartek Szumski <> wrote:

> No i po co te wrzutki ?

Ponieważ rzuciłeś błotem po czym szybko postanowiłeś zakończyć dyskusję unikiem.

> Może w takiej atmosferze nie chcę mi się marnować czasu na polemizowanie ?

No to nie zaczynaj tematu w taki sposób.

> I gdzie ja napisałem że wszyscy ? Na tym właśnie polega przekręcanie moich
> słów.
> Nie wszyscy i nie wszędzie...

Ahh, ale te słowa rzekomo przekręciłem dopiero po tym jak
powiedziałeś, że "przekręcamy Twoje słowa" nie podając przy tym
żadnych konkretów.

> A może przyjmowanie personalnie do siebie moich słów powoduje że nie
> potrafisz dostrzec o czym pisze ?

Przeczytałem raz jeszcze i dalej nie wiem o czym piszesz, a wygląda na
to, że ja nie jestem w tym sam.  A w dodatku to Ty zacząłeś ten wątek
od ataków więc nie miej pretensji, że są osoby które mogły się tym
poczuć urażone.

--
Michal Rosa