[Wikipl-l] Elżbieta Dzikowska i Tony Halik

Dr Stan Zurek zureks w gmail.com
Sob, 26 Sie 2006, 10:13:01 UTC

Udało mi się dodzwonić do Elżbiety Dzikowskiej. Zgodziła się nam udostępnić
życiorysy (swój i Tonego Halika) jak również i udostępnić zdjęcia. Życiorysy
mam wkrótce dostać emailem. Niestety z rozmowy telefonicznej wynikało, że
pani Dzikowska nie posiada żadnych zdjęć w formie elektronicznej (nie da się
więc ich przesłać emailem). Zgodziła się jednak udostępnić nam jakieś
zdjęcia w formie "analogowej" :-) - zaprosiła mnie, abym ją odwiedził to mi
wypożyczy niektóre z nich do zeskanowania, po czym muszą zostać bezwzględnie
zwrócone (nie ma jednak problemu z licencją i prawami autorskimi).

Bedę co prawda wkrótce w Polsce, ale tylko na 2  tyg. i logistycznie nie
jestem w stanie odwiedzić Warszawy. Chciałbym zatem prosić kogoś z edytorów
mieszkających obecnie w Warszawie o kontakt na mojego prywatnego emaila.
Osoba taka musiałaby się wybrać kiedyś do domu p. Dzikowskiej we
wspomnianych wyżej celach. Wiem, że nie powinienem tego pisać, ale wolałbym
raczej osoby starsze (powiedzmy co najmniej powyżej 25 roku życia, ale osoby
bliżej 40 mile widziane). Nie mam nic przeciwko młodszym edytorom, ale ja
sam patrzyłbym co najmniej podejrzliwie, gdyby ktoś bardzo młody przyszedł
do mnie oświadczając, że jest edytorem encyklopedii, to bym po prostu nie
uwierzył i nie udostępnił materiałów. Musiałem przejść przez parę
instytucji, żeby w końcu uzyskać kontakt do p. Dzikowskiej. Póki co,
wszystko idzie w bardzo dobrym kierunku, więc nie chciałbym czegoś zepsuć.
Proszę zatem o zrozumienie.

Z tego co wspomniała, to wspólnie z Halikiem nakręcili ponad 300 filmów (ona
nawet sama chyba nie ma pełnej listy - trzebaby pogadać z TVP). Pytanie
tylko co z tym zrobić? Wrzucić do jednego hasła? To będzie straszna
wyliczanka? Poza tym, to chyba i tak trzebaby rozdzielić od głównych haseł o
Dzikowskiej i Haliku? Jeśli coś będę miał, to wrzucę ewentualnie na stronę
dyskusji artykułu, więc osoby zainteresowne proszę o śledzenie.

Pozdrawiam serdecznie

Zureks