[Wikipl-l] Blog innego korektora

Dr Stan Zurek zureks w gmail.com
Czw, 24 Sie 2006, 11:17:30 UTC

>A łatwiej nie oznacza lepiej.  Zresztą jest prosty sposób, w pierwszej
>wersji wpisujesz [[ZSRR]], klikasz na podgląd, sprawdzasz gdzie
>linkuje, ctrl-c, crtl-v i po zabawie.
>Lepsze jest wrogiem dobrego, lepiej zrobić coś porządnie niż na odwal.

Dokładnie. Bo jeśli chodzi o ZSRR to pewnie nie będzie problemu, ale jak
ktoś linkuje na pamięć do [[deska]] a w międzyczasie tam się pojawił
disambig, to taki link zostanie, bo edytującemu "nie chciało się" sprawdzić
do czego to tak naprawdę linkuje.

Też jestem za sprawdzaniem każdego jednego linku (co nie znaczy, że nie
zdarzyło mi się linkować na pamięć - biję się w piersi). Jeśli coś robić, to
robić porządnie...

Pozdrawiam

Zureks