[Wikipl-l] manipulacja

Nux viking w megapolis.pl
Czw, 24 Sie 2006, 06:33:49 UTC

Dorożyński Janusz napisał(a):

> [...]
To ja się jeszcze tutaj wytłumaczę, bo może i tu powinienem był
zaanonsować...

Chciałem tylko skrócić niepotrzebną według mnie procedurę, ale żeby
jednocześnie formalności stało się za dość. Naprawdę nie wiem skąd to
wzburzenie, bo wszystko wytłumaczyłem na wstępie tej nowej sekcji
głosowania. Być może powinienem był to bardziej wyróżnić, ale uznałem,
że dopisek w ogłoszeniach lokalnych załatwi sprawę.

Chciałbym dodać jeszcze, że w ogłoszeniach lokalnych prosiłem o
weryfikację swoich głosów osoby, które głosowały przeciwko wprowadzeniu
strony
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Opis_zmian
jako zasadę. Obecnie dopisane jest głosowanie nad tą stroną jako
zaleceniem. Wszystkie głosy z poprzedniego głosowania zostały
przeniesione do nowego z zastrzeżeniem, że wszystkie głosy za pozostały
w sekcji za, a głosy ewidentnie wskazujące na bycie za tą stroną jako
zaleceniem (mimo bycia przeciw jako zasadzie) zostały przeniesione do
sekcji za. I jeszcze raz proszę pozostałe osoby głosujące przeciw i
wstrzymujące się o zweryfikowanie swoich głosów.

Pozdrowienia, Nux.