[Wikipl-l] Blog innego korektora

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 24 Sie 2006, 06:11:55 UTC

> Bardzo proszę wszystkich o staranne sprawdzanie gdzie prowadzą linki z
> tworzonych czy edytowanych stron.  Linkowanie nie jest trudne ale
> trzeba pamiętać o dwóch rzeczach:
> 1. Nie linkujemy do stron ujednoznaczniających
> 2. Nie linkujemy do przekierowań
>
> Najprościej to zrobić używając przeglądarki internetowej która
> obsługuje "karty" (prawie wszystkie już chyba mają tą opcję) i przed
> zapisaniem kliknąć na linki tak aby się otworzyły w nowych "kartach"
> celem sprawdzenia czy prowadzą one we właściwe miejsca.

Wystarczy podgląd popupsa, żeby długo nie czekać, ale przyznac muszę, że jak tworzę linki "na pamięć", zakładając że na żaden disambig czy redirect nie trafię, to często mi się zdarza dac niedobrego linka, w szczególności, gdy linkuję te strony:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Linki_wewn%C4%99trzne_do_dodania

Przykuta