[Wikipl-l] zdjęcia z www.strykowski.net

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Pon, 21 Sie 2006, 12:35:41 UTC

Aegis Maelstrom napisał(a):

> O ile ten drugi wymóg można pewnie zachować przez odpowiednią
> modyfikację licencji (to chyba zgodne z takim GFDL)

Nie. To nie jest zgodne z GFDL. Żadnych modyfikacji. GFDL mówi o podaniu
autora, nie mówi nic o podaniu linka do strony autora. Na Wikipedii
możemy to robić przez grzeczność, ale w żadnym razie nie będzie to wymóg
licencji.

BTW: Prośba o udostępnienie zdjęcia na GFDL to głupota. Używajcie
CC-by-sa na wszystkich bogów!