[Wikipl-l] zdjęcia z www.strykowski.net

Dr Stan Zurek zureks w gmail.com
Pon, 21 Sie 2006, 12:08:31 UTC

>Jeśli dobrze rozumiem tę zgodę, to jest ona niewystarczająca do
umieszczenia
>zdjęć na Wikipedii.

Żeby nie było nieporozumień. P.Strykowski zgodził się na udostępnienie 9
zdjęć siatkarek polskich (konkretne sztuki, załaduję wieczorem na Commons).
Oto treść emaila:

====
Autorem zdjęć jestem ja czyli: Paweł Strykowski

tak więc wyrażam zgodę na wykorzystanie zdjęć na licencji Creative
Commons<http://pl.wikipedia.org/wiki/Creative_Commons> .
Oświadczam że jestem autorem zdjęć.
Oczywiście zgadzam się na obróbkę zdjęć (przycięcie). {chodzi o czarne
obramówki - przyp. Zureks}

Prosze pod zdjęciami podać:
Zdjęcie pochodzi z serwisu www.strykowski.net Autor: Paweł Strykowski
Prosze podawac datę zamieszczenia zdjęć w Wikipedii.
 ====

Z pierwszego emaila autora wynika jednak, że udzieli pozwolenia JEDYNIE na
indywidualne zapytania o konkretne zdjęcia, także trzeba pisać w każdej
sprawie osobno (tzn. każde zdjęcie musi zostać wymienione w korespondencji -
ja dostałem pozwolenie na 9 sztuk naraz).

Pozdrawiam

Zureks