[Wikipl-l] zdjęcia z www.strykowski.net

Dr Stan Zurek zureks w gmail.com
Pon, 21 Sie 2006, 08:59:52 UTC

 Napisałem do P.Strykowskiego z prośbą o udostępnienie zdjęć siatkarek
polskich. Jak widać poniżej chyba się zgodził (już mu odpisałem i czekam na
odpowiedź). Chciałem tylko zwrócić uwagę, że można przejrzeć inne prace tego
autora (jest dość sporo o przyrodzie) i spróbować coś wykorzystać. Jak widać
twórca wie co to Wikipedia, więc należy pytać o konkretne zdjęcia na
kontkretnej licencji.

Pozdrawiam

Zureks

==========

Witam, często korzystam z Wikipedii i już kilka zdjęć udostępniłem autorom
publikacji. Dodałem tez kilka linków zewnętrznych do mojej strony kiedy
dysponowałem większa galerią na dany temat.

Generalnie przy wielu zdjęciach nie powinno być kłopotu ze zgodą z mojej
strony na ich wykorzystanie w rozdzielczości jaka jest dostępna na mojej
stronie (większy wymiar do 700-800 pikseli), zawsze jednak musiałbym wyrażać
zgodę indywidualnie i zalezy mi na linku do mojej strony tj.
www.strykowski.net.
Jeżeli ktokolwiek z autorów wikipedii zapyta mnie o wykorzystanie danego
zdjęcia to szybko odpowiem i w większości będą to odpowiedzi pozytywne.

Paweł Strykowski