[Wikipl-l] Ja i Abuse

Maciek Dobrut fafuk57 w yahoo.com
Nie, 20 Sie 2006, 04:07:55 UTC

--- Pietras1988 <pietras1988-08-23 w tlen.pl> wrote:

> Moze mi kto¶ wyja¶niæ dlaczego Abuse zosta³o
> powiadomione przez was w mojej sprawie? Przecie¿ ja
> ju¿ 2 m-ce temu odszed³em z Wikipedii i nic z³ego
> nie robiê, a po drugie publicznie przeprosi³em
> samych zainteresowanych, których obrazi³em przy
> odej¶ciu.
>
> Proszê o cofniêcie zg³oszenia, bo to wszystko nie
> idzie w dobrym kierunku. Byæ mo¿e zostanê nied³ugo
> administratorem Wikis³ownika, wiêc chcê ¿yæ z
> wszystkimi adminami siostrzanych projektów w
> zgodzie, a ka¿dy ma u mnie czyst± kartê i nie jest
> wrogiem.
> [...]

Zycze Ci wszystkiego najlepszego na Wikislowniku i na
innych projektach, ale przeprosiny to akt
bezwarunkowy- przepraszasz bo sie zle czujesz z tym co
zrobiles i nie oczekujesz przebaczenia. A tu wyglada
¿e sie go domagasz. Pietrasie - to co zroblies to nie
przeprosiny, a propozycja transakcji, ktora
zainteresowani odrzucili. Troche na zbyt wiele liczysz
 2 miesiace po wklejeniu komus swastyki na stronie
dyskusji. Pozdrawiam i ¿ycze powodzenia...

Vuvar1 (MD)