[Wikipl-l] Ja i Abuse (Re: Paczka WikiPL-l, Tom 37, Numer 17)

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Pią, 18 Sie 2006, 07:17:33 UTC

> Message: 10
> Date: Thu, 17 Aug 2006 13:09:34 +0200
> From: Pietras1988 <pietras1988-08-23 w tlen.pl>
> Subject: [Wikipl-l] Ja i Abuse
> To: wikipl-l w Wikipedia.org

> Moze mi ktoś wyjaśnić dlaczego Abuse zostało powiadomione przez was w

Proszę o wyjaśnienie brzmiało by lepiej, bez pretensji w pierwszym zdaniu.

> mojej sprawie? Przecież ja już 2 m-ce temu odszedłem z Wikipedii i nic

Oj Pinokio...

> złego nie robię, a po drugie publicznie przeprosiłem samych
> zainteresowanych, których obraziłem przy odejściu.

Ale dlaczego się martwisz o taki drobiazg. Przecież (cytuję Ciebie):
"Jeśli abuse dostanie od was o tym znak, to i tak się tym nie
zainteresuje, bo nie ma prawa odłączyć mi neta, bo mam zapłacone." Czyżbyś
zdanie zmienił? ;)

I drugi raz z tego samego maila: "Nie mam wiecej zamiaru zabierać tu
głosu, bo poziom tej listy jest zbyt żenujący." Obiecałeś!

> Proszę o cofnięcie zgłoszenia, bo to wszystko nie idzie w dobrym kierunku.

Cofnięcie zgłoszenia? Ciekawe jak? LOL
Może zadzwoń i powiedz, że "nie mają prawa" :-)

> Być może zostanę niedługo administratorem Wikisłownika, więc chcę żyć z

Nie wiem czy zdążysz użyć tych uprawnień :> bo to zdaje się dopiero
pierwsza skarga.

> wszystkimi adminami siostrzanych projektów w zgodzie, a każdy ma u mnie
> czystą kartę i nie jest wrogiem.

To tak jak ty u nas. A teraz Przyjacielu odejdź już z tej listy w pokoju.

--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/