[Wikipl-l] NPA

Lukasz Kotasa kotasik w gazeta.pl
Czw, 17 Sie 2006, 15:42:03 UTC

Ejdzej Wikipedysta napisał(a):

> Taaa... zwłaszcza jeśli nazwa została spolszczona, albo po grafice w
> oryginalnej Wiki śladu nie zostało. Jeśli więc nie ma źródła albo pod
> wskazanym źródłem nie ma już grafiki o tej nazwie, należy to traktować
> jako {{brak licencji}} i utrącać.

I co, utracamy taka grafike:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Louth_mapka.png ?

Nazwa spolszczona, brak zrodel. A wystarczy kliknac w linkujacy artykul,
a pozniej przeniesc sie na angielski odpowiednik artykulu i trafiamy do
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:IrelandLouth.png z infem o grafice.

Musimy byc bardziej swięci od papieża? Może pousuwamy artykuły
przetłumaczone z innych pedii, w których nie ma podanych autorów?

Nie mowie, jesli krótkie "sledztwo" nie doprowadzi nas do oryginalu, a
grafika wyglada podejrzanie, to mozna wywalic, ale robic to z automatu
czy, jak to okreslil WarX, "bede usuwal jak leci" to imho przegiecie.

Kotasik