[Wikipl-l] Ja i Abuse

Pietras1988 pietras1988-08-23 w tlen.pl
Czw, 17 Sie 2006, 11:09:34 UTC

Moze mi ktoś wyjaśnić dlaczego Abuse zostało powiadomione przez was w mojej sprawie? Przecież ja już 2 m-ce temu odszedłem z Wikipedii i nic złego nie robię, a po drugie publicznie przeprosiłem samych zainteresowanych, których obraziłem przy odejściu.

Proszę o cofnięcie zgłoszenia, bo to wszystko nie idzie w dobrym kierunku. Być może zostanę niedługo administratorem Wikisłownika, więc chcę żyć z wszystkimi adminami siostrzanych projektów w zgodzie, a każdy ma u mnie czystą kartę i nie jest wrogiem.
--
PSiczek, http://pl.wiktionary.org/wiki/User:Pietras1988