[Wikipl-l] NPA

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Czw, 17 Sie 2006, 10:14:47 UTC

06-08-17, Lukasz Kotasa napisał(a):
> Usuniecie zdjecia z artykulu i pliku zajmuje tyle samo czasu, co
> zweryfikowanie licencji i jej uzupelnienie. Jestem przeciwko slepemu
> usuwaniu, gdyz pelno grafik nie ma podanygo autora, a uzupelnienie tego
> z innej wikipedi nie kosztuje duzo.

Taaa... zwłaszcza jeśli nazwa została spolszczona, albo po grafice w
oryginalnej Wiki śladu nie zostało. Jeśli więc nie ma źródła albo pod
wskazanym źródłem nie ma już grafiki o tej nazwie, należy to traktować
jako {{brak licencji}} i utrącać.

--
Wikipedysta:A.J.