[Wikipl-l] Zmiana w regulaminie PUA

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Wto, 15 Sie 2006, 23:18:51 UTC

Pozwoliłem sobie dodać do regulaminu PUA zapis mówiący o konieczności
posiadania przez kandydata aktywnego adresu e-mail w profilu. Podobny
zapis, dotyczący obowiązku posiadania takowego przez admina, pojawi się
za chwilę na WP:A (strona wymaga nieco więcej pracy, więc może to chwilę
potrwać).

*Uzasadnienie:* Kiedy administrator blokuje użytkownika, jedynym
sposobem w jaki ów użytkownik może się z tym administratorem
skontaktować (i z jakimkolwiek adminem w ogóle) jest skorzystanie z
"zewnętrznych" środków komunikacji. Uniemożliwienie mu takiego kontaktu
może prowadzić do odebrania mu możliwości wyjaśnienia ewentualnych
nieporozumień, a w konsekwencji do odejścia z projektu.

*Ewentualne_sprzeciwy* Ponieważ jest to modyfikacja regulaminu
wprowadzona bez głosowania, jeśli ktoś z jakichś powodów nie zgadza się
z wprowadzoną zmianą proszony jest o jej cofnięcie i podanie
uzasadnienia sprzeciwu w widoczny sposób na stronie dyskusji (byłbym
także wdzięczny za poinformowanie mnie o tym fakcie). Zdecydowałem się
na taki sposób wprowadzenia tej zmiany, ponieważ moim zdaniem jest ona
zbyt błaha, by urządzać głosowanie.

Pozdrawiam,
TOR 01:17, 16 sie 2006 (CEST)

(kopia powyższej wiadomości znajduje się na tablicy ogłoszeń)