[Wikipl-l] NPOV (w pewnym sensie)

Stan Zurek zureks w gmail.com
Wto, 15 Sie 2006, 20:10:14 UTC

>Jasne - SĄ irytujące, często papuzie, wręcz śmieszne i rozbrajające. Ale co
to da?> Na razie wydaje mi się, że zwycięża argument, że "to drażni mnie".

Otóż niezupełnie.

Co najmniej należy bowiem zadbać o to, żeby wpisy w userboksach nie łamały
regulaminu Wikipedii, czyli jawnego obrażania kogoś (typu rasizm), bez
jakiejkolwiek reklamy (typu UPR). Oczywiście bezdyskusyjne jest reklamowanie
i inne tego typu treści w podpisach.

Dlatego też sugerowałbym rozwiązanie podpisów jednym zamachem. A mianowicie
zlikwidować możliwość personalizowania ustawień tak, aby system
automatycznie pozwalał na tylko jedną wersję formatu typu Użytkownik -
Dyskusja. Wszelkie inne "ręcznie" wpisywane formatowania po prostu tępić. Co
innego bowiem dyskusje na stronach użytkowników, a co innego wpisy w
(niemal) przestrzeni głównej, czyli w dyskusjach artykułów.

A blokowanie loginów typu Coca Cola też chyba nie podlega dyskusji?

Zureks

--
Your country needs YOU!
Just start editing.