[Wikipl-l] Licencja GFDL: niedoróba

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 14 Sie 2006, 18:56:51 UTC

Ejdzej Wikipedysta napisał(a):
> Aż nie mogłem uwierzyć, że pierwszy to zauważyłem: szablon GFDL i
> Mediawiki:Copyright (tekst na dole strony!) kierowały do kopii
> licencji umieszczonej na fsf.org, a nie w Polskiej Wikipedii...
> Zobaczę jeszcze GFDL-self.

I bardzo słusznie, że tam prowadziły. Mam nadzieję, że nikt tego nie
zmienił. Nie ma oficjalnego tłumaczenia GFDL na polski wogóle, ale
lepsze już to na fsf.org niż u nas, bo ma status pół-oficjalności. U nas
każdy to może edytować i np. zwandalizować...

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek