[Wikipl-l] Szablon {{lang|??}} (Re: Paczka WikiPL-l, Tom 37, Numer 10)

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Nie, 13 Sie 2006, 10:13:53 UTC

> Message: 7
> Date: Sun, 13 Aug 2006 08:57:40 +0200
> From: "Krzysztof Jasiutowicz" <kpj w gower.pl>
> Subject: Re: [Wikipl-l] Szablon {{lang|??}}

> Czy technicznie nie można tego jakoś wyłączyć jakiś switch w szablonie czy
> coś ?

Oj, chyba się niejasno wyraziłem. Może ze względu na porę ;)

{{lang|pl}} musi pozostać do oznaczania stron wielojęzycznych,
które są m.in. w języku polskim. Do tego właśnie służy.

Natomiast nie powinniśmy go używać do oznaczania stron które są
w jednym języku i jest to język polski.

Pozdrawiam,
--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/