[Wikipl-l] Wandalizm

Alex Beaumont beaumont.81 w gmail.com
Nie, 13 Sie 2006, 07:24:12 UTC

Witam,
Przy okazji - właśnie pare dni temu zaproponowałem małą zmianę strony
[[Wikipedia: Nasza odpowiedź na krytykę]] i akurat dotyczyło patrolowania OZ
(zob, dyskusja).
Chodziło o akapit ''Administratorzy w MediaWiki (...) widzą które zmiany nie
zostały jeszcze zatwierdzone...''.
Myślalem że tam dalej jest prawda, tylko nieco myląco opisana
(''adminocentrycznie", zob. dyskusja).
Widzę teraz że tam '''nieprawda'''. Może ktoś bardziej fachowy zechce to
przeformułować? Dla mnie i pewnie innych newbies to pewnie dość ważne.

pozdr.
Beaumont