[Wikipl-l] kooperacja

Przykuta przykuta w o2.pl
Sob, 12 Sie 2006, 21:35:13 UTC

Ostatnio w Wikipedii pojawiło się kilka stron kooperacji, m.in. tłumaczenie miesiąca i ilustracja miesiąca, czy biblioteka.

Część osób już w nich uczestniczy. Nadmieniam tylko, że chciałbym wszystkie strony kooperacji zgromadzić w jednym miejscu. Zanim jednak tego dokonam, chciałbym, żebyście zerknęli do mojego brudnopisu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Przykuta/brudnopis6

Strona ta jest podzielona na 3 części, ale zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby utworzyć trzy podstrony, bo jednak każda z tych "części" dotyczy czego innego. Poza tym zapraszam do włączania się w projekty, incjatywy itp. W szczególności polecam strony oznaczone szablonem {{DoPracowania}} - warto byłoby je na początek pozamieniać mniej czasochłonnym szablonem {{Dopracować|z możliwością opisu problemu w szablonie, zamiast na stronie specjalnej, czy na stronie dyskusji, czego wiekszość i tak nie robi}}

pozdrawiam

przykuta

P.S. Przedstawiam przygotowywaną stronę, by nie była to dla nikogo niespodzianka (choć lubię robić niespodzianki :). Zależy mi też na opinii wikipedystów (poza opiniami nihilistyczno-defetystycznymi ;)