[Wikipl-l] Mediawiki i LDAP

Piotr Mucha piotr.mucha w gmail.com
Pią, 11 Sie 2006, 07:09:02 UTC

Proboje podlaczyc uzytkownikow LDAPa do MediaWiki, stworzylem klasę,
gdzie mam takie metody jak podlaczenie do LDAPa oraz całą
autentykację. Utworzylem sobie rowniez oddzielny plik .php gdzie
tworzę obiekt powyższej klasy, pobieram zmienne:
$v_usr = $_POST["login"];
$v_pswd = $_POST["pass"];

 ustawiam parametry polaczenia, wywoluje funkcje sprawdzenia danego
usera i ew. wyrzucam echo o jego danych. Zrobilem tez przykladowy FORM
w pliku html i sprawdzilem. Wszystko dziala.

Pytanie brzmi natomiast, jak zintegrowac moja klase i plik .php z
modulem logowania w mediawiki? Dlubie, dlubie i nic :-)