[Wikipl-l] Relacja z Wikimanii 2006

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 10 Sie 2006, 23:56:27 UTC

Uff.. skończyłem pisać relację o Wikimanii:

http://pl.wikinews.org/wiki/Wikimania_2006

Jest dość obszerna, ale czułem że jestem winien taki obszerny tekst
społeczności Wikipedii-pl, jako jedyny w miarę aktywny jej edytor obecny
na tej imprezie. Oprócz mnie było na Wikimanii jeszcze 6. Polaków, ale
tak się paradoksalnie złożyło, że żaden z nich nie działa aktywnie w
żadnym z polskojęzycznych projektów Wikimedia.

W wolnej chwili wrzucę jeszcze wszystkie nadające się do oglądania
zdjęcia z mojego pobytu w USA, których nie ma sensu uploadować do
Commons, bo by się powielały z tym co tam już jest.

Ew. pytania można mi zadawać tutaj albo na IRCu.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek