[Wikipl-l] Ciekawostka

Tomek "Polimerek" Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 9 Sie 2006, 22:40:37 UTC

Paweł Choiński napisał(a):
> Właśnie chcąc sprawdzić stan konta wszedłem na stronę mBanku
> a tam boks z wyszukiwarką z możliwością szukania w: Serwisie mBanku,
> mShopie i ... Wikipedii :)
> Może jakąś petycje wystosowć o promocje dla wikipedystów? ;)

To było zrobione w porozumieniu ze Stowarzyszeniem Wikimedia Polska.
mBank wesprze w zamian za prowo do użycia logo Wikipedii finansowo
Stowarzyszenie i planowana jest też "współpraca strategiczna" na dłuższą
metę. Poza wszystkim dla nas to w sumie też dobra reklama. mBank ma
podobno coś koło 2 milionów klientów. Szczegóły tego porozumienia są
objęte tajemnicą handlową na prośbę banku.

--
Tomasz "Polimerek" Ganicz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Polimerek