[Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest? (bylo Re: Paczka WikiPL-l,

zero zero w wp.pl
Czw, 3 Sie 2006, 22:19:59 UTC

Dnia 3-08-2006 o godz. 16:41 Krzysztof Burghardt napisał(a):
> [...]
>
> Czy dodawanie przy każdej edycji, do historii "Coca-Cola" nie jest formą
> reklamy?

nie w tym rzecz, IMHO chodzi o reklame wlasnych produktów uzywajac TM
innego produktu

oczywiscie, mozna uznac ze kazda edycja to reklama kokakoli w historii
zmian, ale w takim przypadku nie ma co sie powolywac na to ze koncern
z Atlanty moze tego nie chciec, tylko otwarcie powiedziec ze my mozemy
tego nie chciec (mnie osobiscie to nie obchodzi)

zero