[Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest? (bylo Re: Paczka WikiPL-l, Tom 37, Numer 3)

Krzysztof Burghardt krzysztof w burghardt.pl
Czw, 3 Sie 2006, 14:41:59 UTC

> Date: Thu, 03 Aug 2006 08:55:18 +0200
> From: zero <zero w wp.pl>
> Subject: Re: [Wikipl-l] Czym Wikipedia nie jest?

> Art 153. Przez uzyskanie prawa ochronnego nabywa się prawo wyłącznego
> używania znaku towarowego w sposób zarobkowy lub zawodowy na całym
> obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
> Art. 154. Używanie znaku towarowego polega w szczególności na:
[...]
> 3) posługiwaniu się nim w celu reklamy.

Czy dodawanie przy każdej edycji, do historii "Coca-Cola" nie jest formą
reklamy?

Użytkownika poprosiłem o zmianę nikca. Bez rezultatu.

Pozdrawiam,
--
Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl>
http://www.burghardt.pl/