[Wikipl-l] Awaria DNS

"Paweł T. Jochym" jochym w rozeta.com.pl
Nie, 30 Kwi 2006, 20:21:41 UTC

Marcin Łępicki napisał(a):

>U mnie nie działa domena wikipedia.pl, komunikat świadczy o tym, że
>nie tylko u mnie.
>
>Jeśli domena nie jest obsługiwana przez cały czas, to jej
>utrzymywanie bardziej szkodzi niż pomaga - bo próby wejścia na
>wikipedia.pl są odrzucane, a nie staramy się rozpropagować adresu
>pl.wikipedia.org.

Coś dziwnego stało się z DNS - serwował rekordy z 15 kwietnia zamiast
tego co było wpisane. Poprawiłem jak tylko zauważyłem. Niestety to się
musiało rozpropagować ale po 1/2 godziny u mnie w domu już działało.
Teraz pewnie już wszędzie chodzi. Co do adresu kpjasa to też poprawiłem

Apeluję jeszcze raz do listowiczów. Jeśli coś takiego się dzieje -
alarmujcie.
Nie jestem w stanie monitorować wiki cały czas a nie bardzo da się to w
pełni zautomatyzować - choć chyba będę musiał.

Alarmujcie na jochym na ifj edu pl albo SMS na moją komórkę (502248006)

PTJ

--
Paweł T. Jochym
Rozeta, Działania Internetowe