[Wikipl-l] list dyskusyjna dla administratorów?

Konrad Kurzacz konrad w kafka.pl
Nie, 30 Kwi 2006, 05:21:39 UTC

From: "PB"

> Bo to bardzo krótką ścieżką prowadzi do
> wspomnianych przez Encego klimatów sądów kapturowych i ręcznego
> sterowania Wikipedią.

Wydaje mi się, że się trochę za daleko zagalopowałeś z Twoimi zarzutami.
Przedstawiona przez Ciebie sytuacja byłaby dla mnie nie do zaakceptowania.
Nie chciałbym być dłużej użytkownikiem takiego projektu.

Spójrz na to wszystko także od drugiej strony: chyba lepiej, jeśli trudną
decyzję podejmuje kilka administratorów jednocześnie niż jeden pojedyczny.
Służy to podjęciu właściwej decyzji i uniknięciu zarzutu samowoli w
przypadku bardziej złożonych problemów (a wierz mi, nierzadko mamy do
czynienia z takimi węzłami gordyjskimi).

Jak pokazują doświadczenia z przeszłości, konsultacje w ww. kwestiach na
forum ogólnym prowadziły niejednokrotnie do niepotrzebnego obrzucania się
błotem i zbędnych (często także obraźliwych dla wielu użytkowników)
komentarzy.

I apeluję do wszystkich, by nie zapominali, że administratorzy pilnują
siebie wzajemnie, by wszystko (także w kwestiach administracyjnych) odbywało
się zgodnie z duchem Wikipedii.

Pozdrawiam
Konrad "Pimke" Kurzacz