[Wikipl-l] list dyskusyjna dla administratorów?

Konrad Kurzacz konrad w kafka.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 20:07:13 UTC

From: "Dorożyński Janusz"

> To dobra, stara wikiana tradycja robienia
> rzeczy po kryjomu. Nie mam tu na myśli irca - jest dostępny dla każdego
> (przynajmniej tak mi się wydaje). Pomimo szumnego słowotoku "admin to nic
> wielkiego", "wszyscyśmy równiejsi" ta grupa ma sporo narzędzi władzy, i
> jak
> każda władza - ciągoty dyktatorskie i lekceważący stosunek do otoczenia.

Uważam, że grubo przesadziłeś w swojej wypowiedzi. W czym się niby te
ciągoty dyktatorskie objawiają ? Podobnie jak każdy z tych kilku miliardów
przedstawicieli gatunku homo sapiens stąpających po Ziemi i administratorzy
różnią się między sobą charakaterami. Jeden reaguje np. łagodniej a drugi
ostrzej w danej sytuacji (np. w stosunku do wandali), ale tworzenie jakiejś
teorii spiskowej adminów jest wyłącznie wymysłem Twojej wyobraźni. Może nas
od razu wyzwiesz od masonerii ? Gdyby takie zamknięte towarzystwo adminów
istniało, pierwszy sprzedałbym swoje uprawnienia administratorskie na
Allegro ;)

Ale cóż, widocznie musiałeś sprostać swojemu kontrowersyjnymi image'owi jaki
wytwarzasz wokół siebie, jak wyczytałem z Twojej strony użytkownika:
"Udzielam się sporo na liście dyskusyjnej - jestem tam podobno bardzo
kontrowersyjny, gdyż za mocno polimeryzuję, ups, polaryzuję stanowiska.".
Jak widzę udało Ci się i tym razem.

A co do listy dyskusyjnej dla adminów: tak jak napisali już moi przedmówcy
dyskutujemy tam wyłącznie sprawy techniczne i związane z wandalizmami.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale często administratorzy upominają siebie
nawzajem, więc nie rozumiem Twojego zarzutu o powstaniu jakiegoś "tajnego
stowarzyszenia" w związku z uruchomieniem listy dyskusyjnej dla
administratorów.

Pozdrawiam
Konrad "Pimke" Kurzacz