[Wikipl-l] Funkcje parsera

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Wto, 25 Kwi 2006, 06:20:24 UTC

  Od: "A_Bach"
  >Wiem jak wygląda. Problem jest taki że jak podłożyłem to miałem błędy.
  >
  >Zastanawiam się czy to mogła być wina cache, ale nie mam pewności.
>Zastanawiam się też na dodaniem więcej | w 2, ale nie wiem gdzie tkwił
błąd.

  Po wprowadzonych wieczorem drobnych korektach w szablonach i w
przykładowym wywołaniu ([[Dyskusja_szablonu:ABach-testy_parsera3]]) w tym
przykładzie zdecydowanie poprawił się wygląd dlatego napisałem, że wygląda
na to, że działa. Jeśli zauważasz jakieś nieprawidłowości podaj co jest źle.

  DanielM

.