[Wikipl-l] Miasta USA i Miasta Polski

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Sob, 15 Kwi 2006, 23:17:27 UTC

Witam

Istnieje plan porzątków w tych kategoriach. I jest drobny problem.
Niewielki.

Należy ujednolicić nazwy podkategorii. Jak uważacie?

a) Miasta stanu xyz
b) Miasta w stanie xyz

Ja osobiście wolę b. Vindur dla przykładu a. Dla mnie a. jest lekko
niejednoznaczne. Miasta stanu brzmi dla mnie jak by te miasta do stanu
należały a nie, że w nim leżą. Może tylko mi się tak wydaje.

W każdym razie zgodnie z decyją później powstanie podział w kat. Miasta
Polski. Na razie jest to wielka kobyła. Proponuję podział wg. województw. I
teraz będzie?

a) Miasta województwa xyz
b) Miasta w województwie xyz

To jest ta sama sprawa. Odpowiedź na jedną z nich daje odpwiedź na drugą.

Swoje głosy w tej mini sondzie prosiłbym dawać na wiki na stronie dyskusji
kat. [[Dyskusja kategorii:Miasta USA]].

Pozdrawiam
A_Bach